Trening siłowy w grupach, Warszawa

Mamy wolne miejsca! Zobacz więcej informacji na temat zajęć i zapisz się na zajęcia!

Zajęcia, na których „wychodzimy z wody” i zajmujemy się szeroko pojętym treningiem siłowym. Głównym celem jest uzupełnienie treningu pływaka, triathlonisty oraz swimrunnera o niezbędne elementy motoryczne wspierające uprawianie głównej dyscypliny. 

Program ćwiczeń opiera się na połączeniu dwóch perspektyw na ruch. Po pierwsze, staramy się trenować szeroko, ogólnorozwojowo, aby zredukować negatywny wpływ siedzącego trybu życia na sprawność pływaków. Dużo pracujemy nad zapobieganiem kontuzji, kształtujemy poprawne wzorce ruchowe i dbamy o całe ciało. Po drugie, co miesiąc, dwa wybieramy trochę inny kierunek specjalizacji i na niej koncentrujemy swoje główne zadania treningowe.

Treningi przewidziane są jako uzupełnienie naszych zajęć pływackich, co bardzo często kształtuje ich kierunek programowy (np. dlaczego teraz ukierunkowujemy się na mobilność barków, a za miesiąc siłę nóg). Mimo to zapraszam na zajęcia też wszystkich nie-pływaków – na zajęcia regularnie przychodzą osoby, które nie trenują pływania. Ta forma treningu to po prostu solidna dawka bardzo zróżnicowanego ruchu. 

Harmonogram

17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
Wtorek
Wtorek
Środa
Środa
Czwartek
Czwartek
Piątek
Piątek

W ramach zajęć dostajesz:

Zapisz się na zajęcia!

Lokalizacja i informacje praktyczne:

Zajęcia odbywają się na sali gimnastycznej przy 68LO na Mokotowie. Adres to ul. Narbutta 31. Koszt zajęć to 35 zł, lub 25 zł dla uczestników innych moich zajęć grupowych lub indywidualnych.

Na zajęcia potrzebny jest klasyczny zestaw sportowy: wygodne ciuchy do ćwiczeń i buty na zmianę. Można ćwiczyć na boso, ale zdecydowanie najlepiej mieć buty, które się nie ślizgają (idealne są halówki). Pozostałe sprzęty potrzebne do treningu mam ze sobą.

Najczęściej zadawane pytania:

1. Jaki poziom wytrenowania trzeba mieć, aby chodzić na zajęcia?

Można przyjść dosłownie na każdym poziomie przygotowania fizycznego. Zajęcia są tak skonstruowane, że zaczynamy od bardzo łatwych ćwiczeń i stopniowo dochodzimy do bardziej złożonych wersji. „Główne zadania” siłowe staramy się przeskalować tak, żeby każdy był w stanie je wykonać na swoim poziomie. Jeśli miałbym określić te zajęcia jednym zwrotem, to chyba najtrafniejszy byłby „rozbudowany WF”, bo faktycznie część ćwiczeń (szczególnie rozgrzewkowych) będziecie znać z lekcji w szkole.

2. Jestem zapisany na zajęcia. Jak wejść? Gdzie i o której mam się stawić?

Zajęcia odbywają się na sali gimnastycznej przy 68LO, ul. Narbutta 31. Na salę nie wchodzimy głównym wejściem do szkoły, tylko przez drzwi bezpośrednio obok sali. Wejście jest od ul. Wiśniowej – trzeba wejść przez bramkę na podwórko liceum i wtedy przez drzwi na salę gimnastyczną. Idąc korytarzem w prawą stronę są dwie szatnie: damska i męska.

 

Z reguły staramy się zacząć zajęcia o równej godzinie, więc super jeśli przyjdziesz parę minut wcześniej. Trenujemy pełną godzinę, ale czasami zdarza nam się zostać ciut dłużej.

3. Jak wygląda kwestia parkingu w okolicy?

Narbutta i okoliczne uliczki Starego Mokotowa objęte są miejską strefą płatnego parkowania. Z dodatkowych opłat nie cieszę się jakoś szczególnie, ale trzeba przyznać, że rozwiązały one mocno problem braku miejsca. Obecnie mozna bez problemów zaparkować przy Narbutta (jednokierunkowa) lub Melsztyńskiej.

Zapisz się na zajęcia!

(Visited 67 times, 1 visits today)
Close